utorak, 26. veljače 2013.

Vješalice za brige

Na roditeljskom sastanku smo danas imali i kratku radionicu.
Na vješalice su roditelji pisali svoje brige vezane uz njihove đake, učenike.
Zanimljivo je bilo čitati sve te silne brige s vješalica.
Evo ih:
-Brine me povučenost, premala aktivnost.
-Brinem se da ne postane lijena i prestane učiti.
-Brine me što donosi sutra.Hoće li moje dijete naučiti bolje slušati,
kada će se riješiti cuclanja palca, tvrdoglavosti,hoću li zaraditi dovoljno novaca za daljnje školovanje.
-Zabrinuta sam zbog nedovoljne pažnje na satu, sve većeg gradiva, a nismo usvojili ni staro, osobito matematiku.
-Brine me što nije zainteresiran za učenje, što nije pažljiv na satu.
-PSP igrice previše igra.
-Brinemo se zbog ocjena iz hrvatskog i likovnog.
-Jako me brine što ne upisuje što treba donijeti u školu, što je brzoplet u čitanju i pisanju.
-Nemam briga.Samo neka što više uči, neka postane samostalna i da uvijek voli školu, prijatelje i da se ne boji problema.
-Brine me što je spor kod pisanja ispita, ne riješi sve, pola ispita mu ostane neriješeno.
-Moje brige su njezina površnost, neodgovornost i nesigurnost, tj. nedostatak samopouzdanja u odnosu s drugom djecom.
-Brine me njezina neposlušnost, zaigranost, sporost, zaboravljivost, izgovaranje, pregovaranje, glumljenje bolesti, šiljenje bojica.
-Brine me njezin inat, mislim da treba više pratiti što se dešava oko nje, i slušati.
-Brine me što nije aktivnija na nastavi.
-Brine me što je u velikom strahu kad piše ispit.
-Brine me ponašanje u razredu i psovanje.
 -Najveća briga mi je da bude zdrav i da prođe dobro svaki razred.

Nema komentara:

Objavi komentar